Avilai Szent Teréz Templom

Avilai Szent Teréz Templom
Avilai Szent Teréz Templom
Ennek a felületnek felelős kezelője Varga Péterné/ Pável Márta katolikus hittanár. Célunk őskeresztény módon élni és az evangéliumot, a Bibliát, Isten szavát nem elferdítve, hanem Jézus Krisztus tetszésének megfelelően tovább adni. A Biblia örökéletű, szavaihoz tolmácsolni fogjuk a mélyebb megértést is. A legfrissebb írások alább érhetőek el.

2019. október 15., kedd

AVILAI SZENT TERÉZ NAPJÁRA

 AVILAI SZENT TERÉZ NAPJÁRA

terez.png

ALÁBB PÁR IDÉZET, AMI NAGYON JELLEMZŐ A NAGY SZENT TERÉZÜNKRE


A. Szt. Teréz:” „…amikor újra végig kell néznie és szemlélnie az életnek nyomorúságos bohózatát, s erre a testre kell vesztegetnie idejét s ennie és aludnia..... Nem tudja, hogyan meneküljön... bilincsekben, börtönben sínylődünk....mennyire rabjai vagyunk saját testünknek....” / BV.VI. lakás IV. fejezet./ 

ÖNÉLETRAJZBÓL:” Azt hiszem a legnagyobb üldöztetés volt, amelyet eddig valaha tapasztaltam. Merem állítani, hogy olykor a végletekig szorongattak minden oldalról, s én már nem tudtam mást tenni, minthogy az égre emeltem szemeimet és az Úristenhez kiáltottam segítségért. Levontam belőle azt az üdvös tanulságot, hogy nem lehet számítani senkire sem, mert az Úristenen kívül nincs, aki állhatatosan kitartana mellettünk.”

„SEMMITŐL NE FÉLJ, SEMMI MEG NE RETTENTSEN. MINDEN ELMÚLIK. EGYEDÜL ISTEN MARAD UGYANAZ, A TÜRELEM MINDENT ELÉR. HA ISTEN A TIÉD, SEMMID SEM HIÁNYZIK: ISTEN EGYEDÜL ELÉG.”

 rozsa.jpg  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Katalin szültetésnapjára 53 évet éltél, Isten haza hívott. Ma lennél 54 éves drága gyermekem. Kérem, Isten soha ne engedjen el. MARY ELIZAB...